Kvepiantys džiaugsmai, aptikti L’Occitane arba Nekaltinkite dėl reklamos

…Esu daugiau nei tikra, kad tikrai atsiras tokių, kurie pagalvosite, kad darau reklamą 🙂 Tačiau labai noriu pasidalinti atradimais iš prieškalėdinės L’Occitane parduotuvės. Ne, apie riboto leidimo kalėdinę seriją šįkart nerašysiu – mano dėmesio objektas šįkart yra nebrangūs kvepiantys džiaugsmai, pagaliau/dar kartą pasirodę L’Occitane.

Ištikimiausieji turbūt prisimenate seną gerą tekstą apie pomanderius. Pomanderiai vėl pasirodė L’Occitane ir su nemaža nuolaida! Labai rekomenduoju. (Išpardavinėja praėjusių Kalėdų pomanderių seriją, naujos serijos šiemet, deja, nebus…)

Antrasis mane labai nudžiuginęs dalykas – naujosios “Voyage en Méditérranée“ serijos kvepalų miniatiūros (7,5 ml – 23 Lt). Labdanum jau saugiai tupi mano kvepalų kišenėje (ypatinga darbinės rankinės vieta), o Mimosa turbūt bus artimiausias pirkinys (jeigu vėjai kitaip nenuspręs).

Žodžiu, rekomenduoju.

p.s. Beje, ar žinote, kaip teisingai tarti L’Occitane? – beveik “lioksitan“ 🙂

5 Komentaras

Filed under Bendroji

5 responses to “Kvepiantys džiaugsmai, aptikti L’Occitane arba Nekaltinkite dėl reklamos

  1. bea

    o galima aš truputį kaltinsiu… na truputį…
    paskaičiau, nusigrūdau prieš įeinant į baisią maxės grūdalynę su paklaikiusiais piliečiais šluojančiais knygas ir žaislus. IR! Nusipirkau pomanderį. Ir dar nusipirkau iš tos Voyage en Mediterranee serijos jazminų miniatiūrą. Man ji iš tų trijų kvapų pati nuostabiausia. Tu neminėjai, kad ji yra, bet kaip aš džiaugiausi ją atradus… Būtent tų jazminų aš labiausiai ir norėjau, o ne mimozos ir labdanum. Tiesa, į pomanderį dėsiu ne jazminus, o kažką iš jau turimos EA kolekcijos, gal cinamono žievės, kardamono ir imbiero mišinį su apelsinų natele???
    Ir dar pridursiu.. Po šitokio malonaus apsipirkimo, man taip lengvai praslydo žaislų ieškojimas.. Visi lakstė paklaikę, o aš ramiai, ramiai, lėtai lėtai, apėjau, neradau ko norėjau, dar kart apėjau, išsirinkau ką kitą ir ramiai nušlepsėjau prie kasos. Ir išžygiavau išsišiepusi, ko nepasakysi apie kitus piliečius surauktom mordom skubančius iš parduotuvės. Su kuo save ir sveikinu 🙂

    • Minerva

      Bea, džiaugiuosi!
      p.s. Jazminų neminėjau – ten, kur aš vakar užmačiau miniatiūras ir pomanderius, jų paprasčiausiai nebuvo 😀

  2. Ieva

    Labą vakarą;)
    Perskaičiau straipsnelius ir nusipirkau šį, paveikslėlyje matomą, pomanderį. Deja, informacijos nelabai daug radau, tad norėčiau paklausti, ar tą molinuką reikia kvėpinti visada tik vienais kvepalais, ar galima juos keisti išgaravus? Kuo galima keisti tuos molinukus?:)
    Ačiū:)

    • Minerva

      Sveiki:)

      Molinuką geriausia kvėpinti vienais kvepalais, tačiau praktika rodo, kad galima iš monotonijos išsisukti taip: aš į savo pomanderį įsidėjusi kvepiantį ambros kubelį (irgi iš L’Occitane). Be to, neglazūruotos keramikos šukės ar keramzito “akmenukai“ taip pat puikiai išlaiko kvapą, o kur dar idėjos iškvėpinti pvz. vatos gumulėlį, porolono kubelį, mini-drobinuką prieskonių maišelį… Nuoširdžiai siūlau paeksperimentuoti – juk svarbiausia, kad pomanderis užsidarytų 🙂

  3. Ieva

    Ačiū už atsakymą!:)
    Supratau, kad savo fantazijos galima neriboti. Jau turiu daug minčių, belieka jas įgyvendinti:)

    Gerų vėjų!:)

Parašykite komentarą