Hermès “Twilly d’Hermès Eau Ginger“: jauniausioji sesuo šeimos portrete

Socialiniuose tinkluose, sąžiningai dokumentuojančiuose mūsų gyvenimus tarsi seni šeimos albumai, pastebėjau tendenciją: kai gimsta pirmoji atžala, džiaugsmas apie gimimą transliuojamas dar iš ligoninės palatos. Apie antrosios atžalos atkeliavimą sužinome per savaitę ar dvi, o štai trečioji ir visos tolimesnės dažnai lieka nepristatytos gerą pusmetį ar apskritai nepristatytos. Taip nutiko ir su “Hermès“ trečiąja sesute iš “Twilly“ šeimos. 2017 metais pasirodžiusi “Twilly d’Hermès“ buvo tikra pirmagimė: apie ją visi kalbėjo, ją aptarinėjo, spėliojo jos likimą. 2019 metais pasirodžiusi “Twilly d’Hermès Eau Poivrée“ dėmesio sulaukė mažiau nei vyresnioji sesuo: labiausiai dominantis klausimas buvo sesių panašumas. Šiemet, 2021-aisiais, pasirodė “Twilly d’Hermès Eau Ginger“ – ir tyla.

Tikriausiai ir aš būčiau nutylėjusi apie “Twilly d’Hermès Eau Ginger“, apsiribodama trumpa žinute rugpjūtį, jeigu ne Instagrame pamatyta auksaplaukė jaunosios kartos nuomonės formuotoja, kuri pašėlusiu savo juoku, švelniai įžūliu jaunatvišku elgesiu akimirksniu susisiejo su naujaisiais “Hermès“ kvepalais. Tai štai kokia ta nenuorama “auksaplaukė Twilly“! (Anglų kalboje “ginger“ yra ne tik imbieras – taip vadinami ir auksaplaukiai.)

Christine Nagel kūrinio “Twilly d’Hermès Eau Ginger“ kvapo kompozicijoje nesunkiai atpažįstamas cukruotas imbieras, bijūnai ir kedras. Imbieras tęsia pirmosios “Twilly d’Hermès“ liniją, tačiau šįkart jis cukruotas – ir tai ženkliai keičia visas aplinkybes, nes cukruotas imbieras yra tik šiek tiek aršus – greičiau jau jis tiesiog žaviai pikantiškas. Bijūnai – švelnumas ir romantika kaip ir priklauso jaunystei. Kedras – na, čia jis tiesiog turėjo būti balanso prasme kaip bene santūriausia mediena. Trečioji sesutė “Twilly d’Hermès Eau Ginger“ atrodo miela, linksma, nuotaikinga ir akivaizdžiai jauniausia iš visų seserų, bet padūkusio charakterio iš jos niekaip neatimsi. Nujaučiu, kad tai bus populiariausia ir mylimiausia iš “Twilly“ šeimos: šiuo gana gaiviu aromatu kvėpintis smagu, o dar ta balta skrybėlaitė – ji puikiai “žiūrisi“ Instagramo nuotraukose, kas, pripažinkime, šiandien yra svarbu.

Šauni trilogija. Trys visiškai skirtingi aromatai, trys skirtingi portretai su aiškiu “Hermès“ DNR, orientuoti į jaunąją kartą. Kaip užsiauginti lojalius klientus? – šiais laikais tai yra vienas sudėtingiausių uždavinių, kuriuos sprendžia legendiniai prekių ženklai. “Hermès“ šį uždavinį sprendžia savaip: neatsisakydami stilingo savitumo, bet reaguodami į vyraujančias tendencijas. Visada saugūs ir madingi bijūnai? – tebūnie, bet tik kaip cukruoto imbiero fonas. Aukšti standartai permainingame pasaulyje dar neatšaukti – ir gerai.

Parašykite komentarą

Filed under Bendroji

Parašykite komentarą