Hermès “H24“: šalavijais kvepianti nauja pradžia

Ištisus 15 metų “Hermès“ leido kvepalus, kurie buvo arba skirti moterims, arba universalūs – skirti visiems. Nuo “Terre d’Hermès“ laikų (2006 m. Jean-Claude Ellena kūrinys, moderni vyriškosios parfumerijos klasika) buvo žaidžiama komerciškai saugiame lauke su visomis jo tendencijomis, atsitraukiant nuo tradicinio kvapų skirstymo. Kasmet akis pamalonindavo riboto leidimo naujas “Terre d’Hermès“ buteliukas, prieš porą metų nustebino įdomus “Terre d’Hermès Vetiver“ variantas, tačiau naujos stiprios ir unikalios vyriškumo deklaracijos “Hermès“ pasaulyje taip ir nebuvo – ir tai buvo jau šiek tiek keista, nes pasaulis sparčiai keitėsi.

Šiandien, 2021 metų vasario 24 dieną, visame pasaulyje pristatoma “Hermès“ naujiena vyrams – “H24“. Lakoniškas ir netikėtas pavadinimas, perregimas buteliukas, forma tarsi nužengęs iš 2000 metų, santūri pilka dėžutė – jokio išorinio prabangos spindesio, jokio “Wow!“ efekto. Pradinis nepatiklus sumišimas trunka tol, kol nepauostai apgaulingai paprastoje pakuotėje slypinčio aromato, sudėliojančio visus skyrybos ženklus. Tai, ką kurdama “H24“ padarė puikioji parfumerininkė Christine Nagel – paėmė milžinišką dozę kvapiojo šalavijo, sujungė jį su “paturbintu“ narcizų absoliutu, dalbergijos esencija bei sklareno molekule, suteikiančia kvapui metalinius atspalvius. Atspėkite, iš ko išgaunamas sklarenas? – taip, iš šalavijų: maža to – tai yra tarpinis produktas ambroksano sintezėje.

Hermès “H24“ tiek ant bloterio, tiek ant odos atsiskleidė pavyzdiniu gaiviai-sudėtingu-žaliu šalaviju – kvepaluose pakankamai retai sutinkamu kvapniu žolynu, kuris “H24“ atlieka stuburo funkciją – išlieka visą sklaidos laiką. Gana greitai scenos užkulisiuose pasivaidena sutramdytas sirupinis-tabakinis narcizas: paprastai narcizai dvelkia erotika ir kūniškumu, bet tai ne ši istorija. Ir, žinoma, “Hermès“ parašu tapęs mineralinis sūrumas – šįkart tai sklarenu tapomi metalo atspalviai.

“Hermès“ naująjį savo herojų išsiuntė ne naujų žemių atrasti ar pasaulio užkariauti, bet daryti karjeros į išpuoselėtą didmiestį. Urbanistinis modernios žalumos aromatas ir nepriekaištingas laikmečio dvasios įkūnijimas. Plaukti pasroviui citrusų-levandų-medienos upe? – ne “Hermès“ stilius. Ir gerai. Subjektyviu ilgametės šalavijo ir “Hermès“ gerbėjos vertinimu, “H24“ pasirodė pačiu laiku ir būtent tokie, kokie ir turėjo pasirodyti naujos auditorijos užsiauginimui – urbanistinis minimalizmas su neslepiama charizma.

Verdiktas: privaloma pauostyti. Juk “H24“ formuos ateities kartų parfumerines preferencijas.

Parašykite komentarą

Filed under Bendroji

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s