Rochas “Rochas Man”: cappucino kava, kuri vaidenasi

Būčiau ilgiems metams pamiršusi apie šį aromatą, jeigu ne detektyvinė istorija, kurią vieną birželio vakarą aprašiau taip:

“Ponai prisiekusieji, pasakoju, kaip viskas buvo. Grįžtu vakare namo po sunkios dienos. Atsisėdu į savo pamėgtą krėslą ir aiškiai užuodžiu intensyvų kvepalų aromatą. Kvepalai ne mano. Maža to, kad ne mano – dar ir ypatingai geri kvepalai, kurių aš neturiu ir pavadinimo nežinau. Iškilnoju visus ant stalo išrikiuotus atomaizerius ir mėginius – ne tie. Užsipuolu vyrą su klausimu, ar nenusipirko kokio nors naujo kūno priežiūros produkto – nenusipirko. Į mano klausimą apie namuose tvyrantį kvapą jis atsako nieko nesuprantančiu žvilgsniu (ir sunkiai tramdomu juoku).

Dvi valandas galvojau, kad pervargau, persiuosčiau ir man prasidėjo aromatinės haliucinacijos, kol galiausiai vyras tyliai nepaklausė: tai kokiais kvepalais kvėpinasi šeimos narys, kuris dieną į svečius buvo užsukęs? Ir tada jau griaustinis su fejerverkais bei atminties blyksniais – žinau, tie.”

Šiandien, kai Rochas “Rochas Man” jau įsigyti ir išbandyti ant parfumeriniams eksperimentams pasiduodančių artimųjų, siekiant patikrinti, ar tikrai jų aromatas toks palaimos haliucinacijas sukeliantis, galima atskleisti paslaptį, kas juose tokio ypatingo.

1999 metais Maurice Roucel, kurį šiandien drąsiai įvardinčiau pačių erotiškiausių kvepalų maestro (prisimenate Editions de Parfums Frederic Malle “Musc Ravageur”?), sukūrė Rochas “Rochas Man”: prieš metus, 1998-aisiais, Jacques Cavallier buvo sukūręs “Alchimie” moliūgėlį, todėl buvo poreikis vyrams skirtiems “Rochas” kvepalams, kurie sugebėtų tapti dar vienu “Rochas” bestseleriu. Pradinėse “Rochas Man” natose – levanda ir bergamotė, vidurinėse – jazminaitis, kedras, pakalnutė, avietė ir cappucino kava, bazinėse – santalmedis, pačiulis, ambra ir vanilė. Cappucino, prieskoninė mediena ir levandos susilieja į bendrą visumą ir tampa iš tolo atpažįstamu įtaigiu aromatu, kuris labai gražiai skleidžiasi ant vyro odos, bet, ačiū M.Roucel, ant moterų odos jie taip pat puikūs.

Tai, kas man “Rochas Man” labai patinka – jie yra akimirksniu atpažįstami, jie yra gilūs, jie yra įdomūs ir unikalūs, o XXI amžiaus antrojo dešimtmečio pabaigos pertekliaus nuobodulys gurmaniškos kavos tema parfumerijoje “Rochas Man” niekaip neapima: šis cappucino ne iš aparato degalinėje, o rankomis ruoštas, preciziškai laikantis privalomųjų proporcijų ir be cukraus – kaip Romoje už 1 eurą iki 11 valandos. Savaitgaliai, atostogos, kelionės, liūdesys – begaliniai pasiteisinimai, kodėl norisi kvėpintis “Rochas Man” ir nekvepėti banalia “kava išsinešimui su sirupu”, šimtąkart matyta pastaruoju metu, nes iš tiesų kvepi rytinės kavos gėrimo nuotaikomis centrinėse senųjų Europos miestų aikštėse su privaloma schema “katedra, rotušė, kava, knyga ar laikraštis ir gyvenimo džiaugsmas”. M.Roucel moka nustebinti – sukurti tokį nebanalų prieskoninės medienos cappucino kur kas anksčiau, nei apskritai išpopuliarėjo parfumerinė kava – tikras meistriškumo įrodymas.

Kai prieš keletą metų pirmąkart susidūriau su “Rochas Man”, jie man priminė vienos perfumistos labai mylėtus Eisenberg “J’Ose”, kuriuose taip pat galima rasti levandų, kavos ir medienos, tačiau “J’Ose” yra gaivesni ir lengvesni (lyginau su turimu senosios “J’Ose” versijos atomaizeriu). Jeigu kažkam nostalgija “J’Ose”, “Rochas Man” yra puiki alternatyva.

Šiuo metu Lietuvos interneto parduotuvėse Rochas “Rochas Man” kainuoja apie 25 eurus už 50 ml. Dievaži, galima pirkti aklai, bet geriau jau išbandyti prieš perkant, nes jie tikrai nesubtilūs – jie, šelmiai, traukia dėmesį ir priverčia atsisukti.

Komentarų: 1

Filed under Bendroji, Informacija apie kvepalus

One response to “Rochas “Rochas Man”: cappucino kava, kuri vaidenasi

  1. Jolita

    Skaitau ir kava kvepia beskaitant 🙂 Ačiū Jums!

Parašykite komentarą

