Apie įkvėpimą. Pokalbis su Laurent Mazzone, LM Parfums kūrėju

Už kiekvieno šedevro yra jo kūrėjas, už kiekvienų kvepalų yra žmogus ir jo kvepiančios vizijos. Kaip ilgametei LM Parfums gerbėjai didžiulis džiaugsmas ir didelė garbė buvo sulaukti kvietimo į vakarienę spaudai su LM Parfums kūrėju Laurent Mazzone ir jo komanda, kurią šį birželį surengė “Crème de la Crème”. Kalbantis apie įvairius kvepiančius ir nekvepiančius dalykus, su didžiuliu smalsumu testuojant “slaptus darbinius projektus” iš “slaptų darbinių projektų slapto darbinio lagaminėlio”, šiltai diskutuojant apie LM Parfums bei parfumeriją apskritai įsitikinau, kad už visų LM Parfums yra ypatingas kūrėjas su ypatingu požiūriu į kvepalus ir įkvėpimus. Jūsų dėmesiui – trumpa ilgos diskusijos įkvėpimų tema su Laurent Mazzone, žmogumi, kuris įgyvendina savo kvepiančius įkvėpimus, paversdamas juos šedevrais, santrauka.

Rimantė: Asmeninė istorija, parfumerija ir kvapai supa mus visur. Kokie buvo pirmieji Jūsų kvepalai? Ar dar prisimenate jų kvapą? Kokia nata parfumerijoje šiandien yra Jūsų mėgstamiausioji? Kurie LM Parfums kvepalai šiandien galėtų būti “parašiniais” Jūsų asmenybės kvepalais? 

Laurent: Mano pirmaisiais kvepalais buvo Hermes „Bel Ami ” ir Geoffrey Beene “Grey Flannel”. Hermes “Bel Ami” iššaukė mano laisvę ir drąsą. LM Parfums kvepalų linijoje yra dveji kvepalai, atskleidžiantys mano asmenybę: „Patchouli Bohème“ ir „Ambre Muscadin“, kurie reprezentuoja LM Parfums prekės ženklą ir mano asmenybę.

Rimantė: Kvepalai ir muzika turi tiek daug bendro: natos, kompozicija, kvapo atskleidimo principai, meno kūrinių sukeliamas įkvėpimas, prisiminimų iššaukimo galia. “Chemise blanche” vaizdo klipe skamba Čaikovskis ir “Gulbių ežeras” – ir tai yra puikus šių kvepalų vizualizacijos pasirinkimas. Kiek man žinoma, muzika Jūsų gyvenime yra ypatingai svarbi. Kokia muzika yra LM Parfums sukūrimo įkvėpimas? Jeigu kvepalai būtų muzika, kokią muziką susietumėte su LM Parfums ir Jumis asmeniškai?

Laurent: aš klausau daug muzikos, tačiau tai, kas iš tiesų mane įkvėpė, yra Alexander Bard, “Army of Lovers” kūrėjas, kuris man yra tikras menininkas. Tai, kas man patinka kalbant apie Alexander Bard, yra tai, kad muzikoje ir mene jis nuveikė tiek daug ir meno istorijoje jis yra kažkas ypatingo. Jis yra nuolatiniame evoliucijos procese. Atsakymas į klausimą yra paprastas: jis mane įkvėpė tiek daug, kad negaliu rasti kitokio atsakymo. Man Alexander Bard muzika yra mano asmeninis ir tiesioginis LM Parfums įkvėpimas.

Rimantė: Po juodos spalvos LM Parfums kvepalų buteliukų pristatote riboto leidimo “Chemise blanche” (“Balti marškiniai”): baltus, lengvesnius, aldehidinius, intymius – “arti odos” atsiskleidžiančius kvepalus. Kur yra šių kvepalų vizijos vieta? – ta sala Viduržemio jūroje, kurioje Medisono aveniu kostiumai nėra reikalingi? Kas yra mūza ar tikslinė grupė, nedėvinti kostiumo, tačiau dėvinti “baltus marškinius”? Ar Jūs užfiksuojate realybę ir paverčiate ją kvepalais, o gal Jūsų kvepalai yra Jūsų vaizduotės įgyvendinimas? 

Laurent: Tai, ko ieškojau šiuose kvepaluose, yra begalinė vasara, tyrumas, tyras saldumas. Kiekvieni mano linijos kvepalai užfiksuoja tam tikrą mano gyvenimo akimirką. “Chemise Blanche” taip pat pabrėžia tam tikrą mano gyvenimo akimirką. Aš nekuriu kvepalų kaip kažko naujo, tai ne rinkodarai ar todėl, kad dabar reikia kažką sukurti: aš kuriu kvepalus todėl, kad to noriu. LM Parfums yra ženklas su daug emocijų, aistros ir be jokio konkretaus tikslo.

Rimantė: Man patiko Jūsų frazė, pasakyta vakarienės metu, kad “Reikia labai daug laiko sukurti šedevrą”. Gal galėtumėte atskleisti paslaptį: kokio tipo naujas LM Parfum šedevras yra pakeliui po “Chemise blanche”? Ką norėtumėte sukurti, išreikšti ar aprašyti parfumerinėmis natomis?

Laurent: Tiesą sakant, mes kuriame naują liniją. Kažką asmeniškesnio, labiau orientuoto į rezultatą, ekstremalaus. Mes nekuriame jos kaip antros linijos, tačiau siekiame maksimalios kvepalų koncentracijos ir kažko emocionalesnio, jausmingesnio, stipresnio atskleidimo: tai darbas su agarmedžiu ir oda. Tai yra tiesioginis mano pirmojo kūrinio tęsinys, nes man nepatinka pabaigos: man patinka, kai tu kažką sukuri, tada yra tęsinys ir aš neatsisakau kvepalų performulavimo.

***

Kai pradedi nuo Hermes “Bel Ami”, tobulybei artimo medienos-odos-šipro, ir legendinių Geoffrey Beene “Grey Flannel”, ieškai įkvėpimo jaudinančioje “Army of Lovers” muzikoje, nusprendi kurti emocijų ir aistros kvepalus be tikslo ar skubėjimo, besimėgaudamas ieškojimo ir kūrybos procesu, galiausiai baigi šedevru. Mano asmeniniai favoritai iš LM Parfums yra “Black Oud” ir „Patchouli Bohème“, tačiau aš tikrai žaviuosi tuo, kad kiekvienas LM Parfum kvapas yra brandus, puikiai subalansuotas ir atidžiai atskleistas net ir mažiausiose detalėse.

Man buvo suteikta privilegija išbandyti “Chemise Blanche” ir aš galiu užtikrinti, kad net ir ant mano “į agarmedį-medieną-smilkalus-prieskonius” linkusios odos jie atsiskleidė kaip labai elegantiški, šviesūs ir subtilūs kvepalai, kuriais mielai kvėpinčiausi. Atskleisiu paslaptį: išbandžiau kai kuriuos “darbinius projektus” ir jau žinau, kad verta laukti jų viešo pasirodymo – jau minėtas “agarmedis ir oda” projektas bus tikras įkvėpimo šaltinis, kiti “darbiniai projektai” – taip pat, be abejonių. Taip, reikia daug laiko sukurti šedevrui, tačiau mes turime visą pasaulio laiką jo sulaukimui, pažymėtam LM Parfums ženklu ir nustebinančiam mūsų nosis ir mintis dar kartą.

Tinkama vieta įsimylėti LM Parfums – “Crème de la Crème” parduotuvės Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

4 Komentaras

Filed under Bendroji, Informacija apie kvepalus

4 responses to “Apie įkvėpimą. Pokalbis su Laurent Mazzone, LM Parfums kūrėju

  1. Aiste

    Jaukus interviu. Kaip po to neišbandyt “Chemise Blanche”. O gal ir įsimylėt…

    • Minerva

      Dėkui!🙂 Chemise Blanche teks palaukti – kiek žinau, jie atkeliaus tik rudens pradžioje, bet tikrai verta laukti!

  2. Valdone

    Kiek cia liko iki to rudens..;) Laukiam! Sviesaus kvapo vis trumpesnem rudeninem dienom🙂

    • Minerva

      Išties, iki rudens liko visai nedaug🙂 Kvapas puikus! – kaip ir visi LM Parfums kvepalai. (Neatsižaviu – jie tokie skirtingi ir visi tokie geri!)

Parašykite komentarą

