Ar prisimenate, kieno paveikslas kabo ant Šreko mylimosios Fionos vaikystės kambario sienos? – žinoma, kad Justino! Justinas Timberlake jau senokai džiugina įvairaus amžiaus panelių, ponių ir princesių akis ir širdis bei virpina sielą savo plonuoju balseliu. Ilgą laiką daugiausiai žinotas kaip Britney Spears mylimasis šis auksinis berniukas užaugo, sėkmingai vysto solinę karjerą, toliau virpina gerbėjų širdis savo šelmišku žvilgsniu ir praėjusiais metais tapo Givenchy kvepalų “Play“ reklaminiu veidu.
Givenchy kvepalus vyrams “Play“ pristatė 2008 metų rudenį. Pradinės natos – bergamotė, mandarinas, kartusis apelsinas, greipfrutas, vidurinės – balzaminis degmedis (angl. amyris wood), juodieji pipirai, kavamedžio žiedai; bazinės – vetiveris ir pačiulė. “Play“ išleisti EDT koncentracijoje bei “Play“ EDT Intense. Intense versijoje turtingesnės bazinės natos – šalia vetiverio ir pačiulės yra ir gauruotasis švitrūnas (labdanum) bei tongapupės. Lietuvoje jų matyti dar neteko, tačiau, esu tikra, kad neužilgo jie karaliaus moteriškų žurnalų puslapiuose kaip Justino Timberlake kvepalai, kuriais tiesiog privaloma savo mylimuosius princus kvėpinti.
Šie kvepalai akivaizdžiai orientuoti į moderniąją jaunimo kartą, kuri klauso populiariojo Timberlake MP3 grotuvų dėka visur ir visada: buteliuko dizainas atkartoja MP3 grotuvo formą. Šia prasme Givenchy tarsi grįžta prie 2000 metais pristatytos “Oblique Play“, “FFWD“ bei “RWD“ serijos – ten irgi buvo futuristinio muzikos grotuvo formos buteliukai su visiškai sintetiniais kvepalais – naujojo tūkstantmečio kvapas. Mano preferencija – naujieji “Play“, nes “Play“ sudėties “vinis“ yra balzaminis degmedis (Amyris) – santalmedžio atmaina, o šviežia mediena kvepaluose mane itin žavi.
Givenchy pasirinko tiesiog tobulą veidą šiems kvepalams – kvepalai išties tokie kaip Justinas: fantastiškai veržlūs, tačiau elegantiškai derantys prie Justino kadaise itin mėgtos skrybėlės (šiandien Lietuvos muzikos padangėje irgi turime savo skrybėlėtąjį vaikiną, kuriam muzikinė karjera irgi šauniai klostosi – gal skrybėlės išties padeda?). Pirmas įspūdis testuojant šiuos kvepalus – pjuvenos su citrusais: šviežutėlė mediena ir citrusų gaiva. Laikui bėgant aromatas praranda veržlumą ir galiausiai lieka “kur-aš-tai-jau-uosčiau“ įspūdis. Įspūdingiausias dalykas – pirmosios penkiolika aromato skleidimosi minučių, kai šviežia mediena žaviai veržlaus jaunikaičio asociacijas sukelia. Penkiolika minučių – trys-keturios Justino Timberlake dainos, kurių pilnai užtenka pamesti dėl jo galvą arba nusišypsojus paspausti MP3 grotuvo mygtuką kito atlikėjo dainų beieškant 🙂
Esant galimybei, Givenchy “Play“ rekomenduoju išbandyti jauniems-veržliems-moderniems. Mediena ir pipirai neuždusins, o “Play“ aromatas išties įdomesnis nei populiarieji Aqua di Gio.