Mano pirmieji kvepalai

Viskas šiame gyvenime turi pradžią ir pabaigą. Apie paskutinius mūsų kvepalus turbūt rašytų mūsų artimieji, o ne mes patys, tačiau pirmuosius savo kvepalus turėtume tikrai prisiminti🙂

Jau rašiau, kad mano pirmieji kvepalai turėjo būti Novaya Zaria “Zoluška”. Pavyko rasti tik ankstesnės versijos dėžutės foto – manoji buvo žydra su blondine pelene)

Tai buvo saulėta vaikystė, kai kvepalų reklamose dar nebuvo apsinuoginusių gražuolių, nes tuometinės kvepalų reklamos atrodė taip:

Pirmieji “rimti” kvepalai mano gyvenime atsirado 1995-1996 metais, kai gavau dovanų Lanvin “Arpege” mėginuką – šis kvapas man tuo metu atrodė tobulumo viršūnė, todėl mėginuką naudojau tik ypatingomis progomis. Mano pirmoji miniatiūra prieš kelerius metus buvo taip pat Lanvin “Arpege” – puikus aldehidinis kvapas, kurio didesnio kiekio įsigijimas yra penkmečio planuose.

Kokie buvo Jūsų pirmieji kvepalai? Ir ar šiandien norėtumėte jais kvepėti?

Padiskutuokime.

47 Komentaras

Filed under Bendroji

47 responses to “Mano pirmieji kvepalai

  1. vėja tėja

    Savo pirmuosius kvepalus gavau dovanų, kai man buvo kokie dešimt metų. Neatsimenu jų pavadinimo, bet, kur nors pamačius buteliuką, tikrai atpažinčiau. Kokia tai fialka ant jų buvo išpiešta. Tiesą pasakius, tuomet man labiau rūpėjo šaudymas iš lanko, tad anei didelio katarsio, anei šventos pagarbos tas plastmasinis buteliukas nesukėlė. Antri, ir pirmi rimti kvepalai mano gyvenime – 18 metų proga mamos padovanotas L’Eau par Kenzo, bet, kiek pagoogle’inu, jųjų buteliukas ar nebus tik pasikeitęs? Šitas jau kėlė pagarbą, bo buvo iš “pačios Kristianos” ir tais laikais turbūt kokią pusę karvės tikrai kainavo🙂 Bet aš nesu ir niekad nebuvau “vandeninių” kvepalų mėgėja, tad… Todėl savo pirmaisiais kvepalais drąsiai vadinu pirmąją meilę šioj srity – Dior Dune, mano pirmasis bandymas apalpti dėl kvapo🙂

  2. minervos

    Vėja Tėja, ar Dune naudoji ir šiandien?🙂

  3. vėja tėja

    Šiandien konkrečiai ne, šiandien aš Mahora😀 Bet taip, Dune jau ne vienerius metus yra MANO kvepalai ir kol kas nematau priežasčių jiems atsibost.

  4. minervos

    Visada pavydžiu žmonėms, savo kvapą atradusiems – aš, kaip matai, vis dar ieškau🙂

  5. pinavija

    mano rimti pirmieji irgi L’eau per Kenzo, veža ir dabar. gal kad sentimentus kelia, kai prisimenu, kaip ruošdavausi pasimatymui😀

  6. minervos

    Kai aš ir mano vyras buvome dar jauni, mėgdavau jį šiurpinti į pasimatymus brolio “Old Spice” pasikvėpindama😀

  7. Noir

    Laba diena, radau labai įdomų blog’ą, gal galima prisijungti?
    Pirmieji kvepalai – Paloma Picaso (dar teoriškai patinka, bet praktiškai nebežinau, ar noriu)
    Toliau – Paloma Picaso Tentations (dingo jie kažkur, kažin, dar galima kur nors gaut? Nors nelabai atsimenu kvapą, tad nežinau, ar tebepatiktų)
    Paskui buvo tokie:
    Organza (nebepatinka)
    Oriflame Giordani (patinka, bet kitiems ant manęs nepatinka)
    Bvlgari BLV (nebepatinka)
    Cristobal Balenciaga (nebepatinka)
    Avon Little black dress (nebepatinka)
    Mango Adorably (nebepatinka)
    Chanel Coco Madmuasel (nepatinka ir niekad nepatiko, gavau dovanų)
    Dabar:
    Agent Provocateur (baisiai patinka)
    Versace Crystal Noir (šitie “ant bangos”, bet įtariu tuoj nusibos)
    Norėčiau Agento ir Statkevičiaus, bet… krizė🙂

  8. minervos

    Sveiki, Noir,
    Smagu skaityti apie kvepalų seką, kuri Agentu ir Juozuku baigiasi🙂
    Šaunu, kad jungiatės!

  9. Karbynė

    Mano pirmiųjų niznaju. Mama kažkokius l’Amour ar pan. padovanojdavo vis …užkrito po teisybei, tik kad su meile susiję ir prancūziškai rašės pavadinimas pamenu. Ir kad kvapas patiko irgi😀

    Škias antras bandymas rašyt🙂😛

  10. Noa

    Mano pirmi kvepalai buvo Blgarska roza, rožių aliejus🙂 Paskui buvo blokada ir knisau viską iš močiutės, paskui buvo va kas, Yves Rocher Shafali (dar jų turiu, kvapas labai patiko, bet nemoku naudot, nepurškiami). Paskui buvo daug visokių, bet SAVO taip ir neatradau… Dar🙂

  11. minervos

    Karbyne, o kaip iki vanilės prigyvenai?🙂
    Noa, Shafali persipilk į atomaizerį – problems sprendimas😀

  12. Noir

    O Agentas ir Juozas – gerai ar blogai?🙂
    Gal jau stogas važiuoja į senatvę?🙂
    Mano aplinkoj Agentas ant manęs yra giriamas, o dėl Juozo… abejočiau. Nors, kita vertus, o kas man? Kaip noriu, taip kvepiu🙂

  13. minervos

    Agentas ir Juozas yra gerai – paprastai, juos vertinti pradeda moterys, trisdešimtmetį perkopusios – kitaip sakant, jau turinčios savo nuomonę🙂

  14. Noir

    Minerva, tikra tiesa🙂 Man 35
    Dėl tų Tentations dar norėjau paklaust – jie tikrai nebegaminami? Na, nostalgija praeičiai…

  15. minervos

    Kiek žinau, tikrai nebegaminami. Kaip ir visa eilė puikių kvepalų…
    (Tentations dar galima rasti JAV ir UK internetinėse parduotuvėse, bet čia jau tik paskutinių likučių išpardavimas.)

  16. teta_centifolija

    Mano pirmieji buvo Climat, vos tik sugalvojau, kaip pasiekti lentynėlę, ant kurios jie stovėjo😉 Už ką gavau baisios pylos nuo mamos. Veiksmas vyko kai man buvo maždaug 4-5 metai.

    Po to sekė ilgas nesikvėpinimo laikotarpis iki vėlyvos paauglystės. Turėdavau tik kokį obuolinį dezodorantą ir viskas🙂 Ir kartais pasikvėpindavau tuo, ką mama tuo metu turėjo.

    O pirmieji savarankiškai įsigyti kvepalai buvo L. Bagiotti Venezia. Manau, kad šiandien jais kvepėti nenorėčiau, nors sentimentus jaučiu labai didelius.

  17. minervos

    Įvertinus tuometinę Climat kainą ir gavimo ypatybes, suprantu tavo mamą😀

  18. teta_centifolija

    Aš irgi suprantu. Būčiau pasielgusi lygiai taip pat😉. Ypač turint omenyje, kad „pasikvėpinau“ tikrai ne lašeliu ar dviem.

    Kalbant apie kainas, iki šiol prisimenu vieną mamos pokalbį telefonu. Ji gyrėsi draugei, kad spėjo nusipirkti Climat likus savaitei iki pabrangimo. Kaina nuo 25 rublių šoktelėjo iki 40.

    Įdomu, kokia tai būtų suma šių laikų pinigais…

  19. Une

    L.Biagotti. Roma🙂
    Lyg siol svaigstu ir “prilaikau” ant parfumu lentyneles. Tiesa, siomis dienomis varvinu paskutinius lasus.
    Nezinau, ar ‘lygis’ Romos kvapu kvepeti, bet kazkodel uzsienyje juos sunkoka gauti (na, bent jau sunkiau nei kokius j’adorus ir kt. populiariuosius).
    Man jie siek tiek susisaukia su Dioro ‘Addicted’. Bet kadangi as ‘be uosles’, tai galiu but ir labai neteisi.

    P.S. Atsiprasau uz nelietuviskuma, bet kitaip, deja, neturiu galimybes rasyti.

  20. minervos

    Centifolija, spėju, kad kaip minimum 1 rublis – 10 litų. Tačiau įvertinus deficito faktorių, turbūt galima prilyginti Kenzo Jungle le Tigre pirkimui už 250-400 Lt:)

  21. Endendu

    Patys pirmieji buvo vaikiški, lenkiški nykštuko sėdinčio ant kelmelio formos buteliuke🙂 O pirmi tikri – Biagiotti “Laura”.

  22. minervos

    Sveiki, Une,
    Pagal parfumistinius šaltinius, “Roma” vis dar gaminama, bet, kiek susidūriau, vis daugiau žmonių skundžiasi, kad nepavyksta jos rasti. Žinant Sotto Voce ir Venezia gamybos staigaus nutraukimo precedentą ir desperatiškas jų gerbėjų pastangas juos rasti, rekomenduočiau nusipirkti atsargų…

    • Diana

      O koks tas precedentas? Man labai patiko laura bagiotti “sotto voce”, bet taip greitai dingo is prekybos, man net nespejus ju isigyti😦 maciau, galima atsisiusti is JAV, bet kaina – 140 USD uz 75 ml. Reiskia, tie kvepalai dar gaminami, bet kazkodel Europoje ju nemaciau…

      • Minerva

        Diana, reiškia, kad išparduodami Sotto Voce likučiai, kurių tuoj visai nebeliks – jie tikrai nebegaminami. Kaip ir Venezia.

  23. Une

    Aciu, Minerva, uz perspejima. O as jau maniau, kad man tiesiog nesekasi ant ju ‘uzsokti’.

    Kaip matau, savo laiku Vokieciu vaistine gera piniga is kvepalu uzdirbdavo🙂 Ar jie vis dar prekiauja L.Biagotti kvepalais?

  24. Une

    Kad jau darbo nera, galima dar viena klausima uzduosiu? Aciu🙂
    Man irgi pasamonej uzsilikes ‘Climat’ kvapas. Bet kaip suprantu, ju nebegamina, ar ne? Pries pora menesiu uzisnorejau parduotuveje ju ‘paragauti’, bet jaunute konsultante nustebusi pasiukiojo galva ‘Mes tokiu neturime ir niekada neturejome’🙂
    Ta proga prie progos butu idomu kada nors paskaityti apie kvepalus, nepavaldzius anei laikui, anei likimo pirstui. Tokius kaip Chanel No. 5 ir kitus, kuriuos buvo galima nusipirkti pries kara, po karo, per didziasias depresijas ir kitas pasaulines kataklizmas, kuriu jokie vejai nuo zemes pavirsiaus nesugebejo nupusti. Cia siaip, ideja.

  25. Karbynė

    Mmm su vanile tai čia biski nežinau kaip :DD Niu škias pradėjau visokius “maistinius” smilkalus gryčiai prakvėpint pirkt , o kitokių nelabai pernešiau smilkalų. Ir taip po cinamonų, jazmino kurią dieną nusipirkau elementarnas vanile kvepiančias kožnoj iki pardavinėjamas lazduke. Nu ir prilipo tas kvapas, kad ir nelabai čystas tam smilkale. Tadu …ir kavon tikros vanilės dėl kvapo buvau pradėjus įsibert taip tas kvapas ne tik ant bulkučių patiko :)) . O paskui pirkom purškimą losjoną nuo saulės. Savaime suprantama kai pamačiau vanilės kvapo – ir jamiau. Šitame tas kvapas tada bene labiausiai patiko. Dar visokios a la vanile kvepiančios arbatinės žvakutės buvo , bet nepatiko su visu parafino kvapo priedu tiesą sakant. Dar “Corine de Farme” “princesinė” :))) dušo žele vaikams su kaip parašyta “nuage de vanille” kvapu. :)) Nu va per tokius visus aplinkkelius jau pamėgus tą kvapą užmačiau ir vienoj temoj ir tepamus L’occitaniečius vanilinius. Ir dabar visai mėgstu, ypač kai šalta, o aš šalčiui labai neatspari :)))

  26. minervos

    Une, Climat tikrai gaminamas, tik “perleistas” naujai, todėl senojo Climat žinovams dabartinio Climat kvapas susižavėjimo nekelia. Nebe tas kvapas, kokį prisimename iš “anų laikų”…

    Už idėją apie “amžinąją klasiką” – dėkui! Šiuo metu vyksta svarstymai apie blog’o formatą ir temų eiliškumą, taigi, pasiūlymai yra laiku ir vietoje🙂

  27. Karbynė

    Oi dar galiu pasakyt kokie mano vaikų pirmieji :DDD
    Agi “Bratz” kažkatrie ir “mouse” (pasirodo tos pat zarios ir ką tik pažėjus sudėtį nusiviepiau nesakysiu kodėl – na mieli man jie kad ir vaikiški pasirodė, dar draugei su gimtadieniu pirkom).
    Galit pačios pažiūrėt
    http://www.laparfumerie.ru/cgi-bin/menu.cgi?menu_id=1&product_id=7911&letter=

    Dabar tų nebeturi, peliukų kvapas laikė berods ilgiau nei bratzinių, bet ir tep man peliukas labiau lipo, neesmė kad kvepaliukai mergelinom buvo🙂

    dabar neturi, bet tam pat eurokose vaikiškus kažkuriuos “snoopy” žiūrėjau, tai patiko kažkoks berods meliono kvapo. Tada neskaičiau kas gamintojas, dabar internete matau, kad ta pati gviazda🙂

  28. vėja tėja

    Kad jau apie pirmus kvepalus… Tai gal atėjo jau man laikas savo didžiąją parfumerinę nuodėmę išpažint😀 Tuomet, kai mama padovanojo L’Eau par Kenzo, t.y. “vandenį”, jinai nusipirko ir rinkinį kažkokios absoliučiai neznainos firmos, iš serijos kur prekybcentriuose prie įėjimo pardavinėdavo : “Ponia, ponia, prašom pabandyti, dabar už pusę kainos”. Buvo ten, jei gerai pamenu, dar vyriškas eau de cologne ir kažkoks tepalas, ir baisulinis dideliausias butelis net nežinau kokios koncentracijos kvepalų. Tai aš L’Eau gražiai lentynoj išstačiau, o tąjį butelį “papigiajskų” tyliai prichvatizavau. Anie buvo saldūs iki negalėjimo. O aš vidury abitūros egzaminų ir iki ausų įsimylėjusi kvepėjau taip, kaip gyvenau… Vadinosi tie kvepalai – Moulin d’Or. Bandžiau aš ne per seniausiai net’o platybėse juos surast, bent jau išsiaiškint, kas tai, bet nieko nepešiau. Iki šiol atsimenu tą kvapą ir… svaigstu. Jei kur netikėtai rasčiau, nukaučiau negalvodama, nors gal anie ir visiškai ne lyyygis, bet… O šiaip tai iš Angel reikia atimt tai, kas ten jau per daug, ir bus mano tieji. Tikrieji pirmieji, va… Prisidaviau😀

  29. Karbynė

    Ir mano tame aname naujam pirkiny pasirodo kokis tai vanilės “šleifas” yra :DDD Tyčia palandžiojau susdomėjus. Gal nelabai aš ten jį kaip atskirą išskiriu, bet kažką “minkšto” ir savo jaučiau🙂

  30. minervos

    Vėja Tėja, Moulin d’Or, sakai?🙂 Jeigu kada nors turėsi galimybę pauostyti Molinard “Iles d’Or”, turiu įtarimą, kad patiks – irgi labai saldūs ir svaiginantys kaip meilė abitūros egzaminų metu🙂

  31. vėja tėja

    O tuos Moulin d’Or esi kur regėjus? Nes man būtų visgi įdomu žinot, kas ta mano abitūrinė meilė buvo.

  32. minervos

    Kokiais 1996-1999 metais Mama buvo nusipirkusi Urmo bazėje🙂

  33. vėja tėja

    O žinai, kas jie tokie ir iš kur? Metai tie🙂

  34. minervos

    Nežinau. Spėju, kad nebrangūs, Turkijos pavėsyje pilstyti iš cisternų🙂

  35. vėja tėja

    Minerva negailestingai sudirbo mano, škias, abitūrinę meile😀 (gal ir teisingai… čia šiaip, platesnio nei parfumerinio pobūdžio pasvarstymai)

  36. minervos

    Vėja Tėja, žiūrėk pozityviai – egzotiškas kvapas egzotiško pilstymo kartu su svaiginančia meile😀

  37. vėja tėja

    Bet aš dar pastebėsiu, kad, mano dideliam nustebimui, jie itin gerai laikėsi, antra, tasis popigiajskas butelis atlaikė laiko išbandymus. Aš jį tuščią dar gana ilgai spintoj tarp drabužių laikiau, bet po to išmečiau eilinio “atsikratom nereikalingų daiktų” vajaus metu. O gaila. Ot ekskliuzyvas būtų😀

  38. minervos

    Vėja Tėja, jeigu tave paguos, aš jaunystėje esu išmetusi Mamos Climat PP buteliuką su paskutiniais kvepalų lašais kaip nereikalingą … Didžiausias mano fiasko parfumerijos pasaulyje😦

  39. vėja tėja

    Tik po to pamačiau, kad PP, tai čiut neprisėdau…

    O gal tave pralinksmis, kad man smelkiasi toks įtarimas, jog pažintis su Minerva man geruoju nesibaigs… Dar gerai, kad aš anei e-bay’juj, anei kur kitur užusieny pirkt nemoku😀 Va, radau aš Molinard mėginukų, jei akis neapgauna, po du dolerius. EDP buteliukas – įspūdingas, beje.

  40. Valkirija

    Mano pirmi tikri kvepalai, kuriuos sąmoningai išsirinkau – tiksliau, išsireikalavau dovanų😛 – buvo Angel. Kokiais 1999m. turbūt, dar nelabai žinomi ir populiarūs jie buvo… Ir kažkaip lipo man jie, nors ant kitų man jie labai nepatinka, o be to juos teikia atsargiai dozuot, nes labai jau stiprūs. Po ilgos ilgos pertraukos vėl gavau dovanų juos pernai, tai naudoju tik retkarčiais, bet šiaip man jie tebelikę savi.

  41. minervos

    Valkirija, kaip pirmiems kvepalams, sakyčiau, drąsiai🙂

  42. Liuka

    Sveikos, dziaugiuosi aptikusi sita bloga.
    Man 19 metu ir as visai neseniai gavau dovanu savo pirmuosius kvepalus… Man jie kol kas patys nuostabiausi : Incense avignon. bet aplinkiams, tai retam kuriam jie patinka… Kokia jusu nuomone apie juos…?

  43. minervos

    Sveika, Liuka,
    Nenuostabu, kad aplinkiniams Incense Avignon nelabai patinka – paprastai tavo amžiaus žmonės kitokio tipo kvepalais kvėpinasi. O kvepalus išsirinkai pati ar aklai gavai dovanų?
    Man Avignon yra vieni mėgstamiausių smilkalinių kvepalų, taigi, vertinimai patys geriausi🙂

  44. Mimi

    mano pirmieji buvo Moschino ‘Cheap&Chic I love love’🙂 dar ir dabar patinka, tik kad aštroki atrodo:/

  45. ema

    mano pirmi kvepalai buvo nzn bet dabar turiu bratz kvepalus

Parašykite komentarą

